Monday, August 21, 2006

Οχι παλατι

Πρωτα πρωτα ηταν εκεινη η ιδεα να παρω τους δρομους αναζητωντας στην τυχη ενα καλοφτιαγμενο κομψο βαλιτσακι με βελουδινη επενδυση και επιχρυσο κουμπωμα, να αδειασω μεσα του τον αποπατο μου και υστερα να το φυλαξω μακρια απο ξενα χερια και βλεμματα, να το κρατησω μαζι μου μεχρι να ψοφησω...
Σκονταφτω σε κατι βαρυ, που δεν ειναι αλλο απο αυτο το γαμημενο κουτι που αναζητω.
Πιο ομορφο, πιο επιβλητικο απ' οσο το ονειρευομουν, ξεπερναει και τις πιο αποπνικτικες μου φαντασιωσεις. Τ' ανοιγω και ειναι γεματο πολυτιμες πετρες, εκθαμβωτικα μαργαριταρια, χρυσα και πλατινενια ζαρια...
Αδειαζω με βιασυνη το μυθικο και συναμα αδιαφορο περιεχομενο του στον πρωτο σκουπιδοτενεκε που συναντω και κρατωντας το σφιχτα στην αγκαλια μου ψαχνω μια ησυχη γωνια...
ο ερωτας παιρνει μπρος σαν μοτορι μηχανης του κιμα που περιμενει να περασω στο χωνευτηρι του την καρδια μου, πρησμενη απο ψοφια λαγνεια, για να μου την ξανα προσφερει στις ματωμενες μου χουφτες...

Εκτροφειο αναγωγων σκιων
του Γιαννη Αγγελακα

No comments: